Ekonomi

30 milyon ürün satışı ile rekor kırdı

1-28 Kasım tarihlerinde 200 bini aşkın kampanya düzenleyen Hepsiburada, sipariş sayısını bir önceki yıla göre 1,7 kat artırarak Kasım ayı rekorunu kırdı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, “Efsane Kasım” için teknolojik ve operasyonel süreçlerin yanı sıra tüm tedarikçileri ve KOBİ’lerle kapsamlı bir hazırlık sürecinden geçen Hepsiburada, 200 bini aşkın kampanya ve milyonları aşkın kampanyada indirimli fiyatlarla müşterilerini buluşturdu. işlerin Kampanya döneminde en çok sipariş alınan tarih olan 11 Kasım’da günlük sipariş ve ciro rekorları kırıldı.

Hepsiburada müşterilerinin 1-28 Kasım tarihlerinde verdiği sipariş sayısı geçen yılın aynı dönemine göre 1,7 kat arttı. Böylece aylık rekor satış hacmine ulaşıldı. Bu dönemde platform üzerinde 207 bin farklı kampanya düzenlendi. Satılan eser sayısı 30 milyona ulaşırken, indirimli alışveriş yapan haneler yaklaşık 907 milyon TL tasarruf sağladı.

akşam alışverişi

Uygulamadaki eş zamanlı kullanıcı sayısı, bu ay en çok siparişin verildiği 11 Kasım ve 25 Kasım tarihlerinde 1 milyona ulaştı. Müşteriler ay boyunca en çok 20:00 – 23:00 saatleri arasında alışveriş yaptı. Hepsiburada müşterileri 20.00-21.00 saatleri arasında temel tüketim ve süpermarket kategorilerinde harcama yaparken, saat 22.00’den sonra en çok giyim, sağlık-güzellik ve spor malzemeleri kategorilerinde harcama yaptı. Öğleden sonra en çok kitap alışverişi yapıldı.

Hepsiburada müşterileri “Efsane Kasım”da en çok temel tüketim ile gıda, giyim, sağlık ve güzellik, züccaciye ve kozmetik kategorilerinde ilgi gösterdi. En çok satın alınan ürünler ise çamaşır deterjanı, tuvalet kağıdı, bebek bezi, çay, ıslak temiz havlu ve kağıt havlu oldu. Satın alınan tuvalet kağıdı boyutu 5 milyon rulo oldu.

Vadeli ve taksitli ödemelere yoğun ilgi

Hepsiburada’nın aile bütçesini rahatlatan “Şimdi Al Şubat’ta Taksitlendir” kampanyasına müşteriler yoğun ilgi gösterdi. Hepsiburada müşterileri, kampanyaya uygun kartlarla yaptıkları taksitli alışverişlerinin yüzde 50’sinde ödemelerini erteleyerek ihtiyaçlarını karşıladı. LinkGelir uygulamasıyla ‘Efsanevi Kasım’ alışveriş listesini oluşturup paylaşan Hepsiburada kullanıcıları, bu listelerden yaptıkları alışverişlerden yüzde 10 Hepsipay Papel kazandı. Yaklaşık 48 bin kullanıcı 185 bin liste oluşturarak yakınları ve arkadaşlarıyla paylaştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu